Práce a firma

Firmu tvoří lidé, jejich hodnoty, nastavení, které jsou ovlivněné mnoha faktory od zdravotních, osobnostních, rodinných, vztahových až po genotypové. Taková směsice ingrediencí utváří jedinečnou osobnost. CMB-W diagnostika tento koktejl charakteristik identifikuje, pojmenuje a vytvoří optimální rozvojový, koučovací, terapeutický plán. 

Získáte např. informace o kompetencích, motivaci, způsobu práce, výkonnosti, komunikaci, týmovosti, hodnotách, firemní kultuře. Využít jedinečný potenciál, vlastnosti, charakteristiky, vývojové dispozice poskytuje uplně jiný rozměr spolupráce. 

Moje práce - kompetence

Moje práce je moje druhá rodina, časově v ní trávíme podstatně více aktivního času než s rodinou. Obě jsou úzce propojené a cokoli se děje na jedné nebo druhé straně ovlivní procesy doma nebo v práci, firmě.

CMB-W diagnostika tyto a mnoho jiných parametrů analyzuje z různých pohledů pracovního i osobního života a ukazuje na to, co je potřeba změnit. Základem je CMB-C kompetenční diagnostika, kterou doplňujeme o diagnostiku osobnostní CMB-B.

CMB-C diagnostiku můžeme rozšířit o další klíčové parametry, které zpřesní kompetence a firemní parametry.

CMB-C diagnostika a její klíčové oblasti :

  • Leadership, řízení a role.
  • Komunikace a hodnoty.
  • Moje výkonnost.
  • Obchodní kompetence.
Moje_práce.jpg

VSTUP/ START

 

Firma_1.jpg

Uplatnění CMB-W ve firmě

Firma a její fungování je závislé na chování, přístupu a mnoha jiných faktorech zaměstnanců, managementu. Každý ve firmě hájí své zájmy a mnohdy nevidí to ostatní. To způsobuje různé nepříjemné situace, stres, nedostatečnou komunikaci, potlačujeme hodnoty firmy a to jen proto, abychom si uhájili pouze to své. Mnohdy ani netušíme, co za procesy spouštíme, jak to vše ovlivňuje vztahy, výkonnost, psychickou pohodu, nemocnost, fluktuaci a jiné klíčové parametry.

CMB-W diagnostika má uplatnění i v tého oblasti, umí pracovat se všemi zaměstnanci najednou, umí zjistit klíčové disfunkce, najít řešení a to v celé firemní struktuře, v jednotlivých oddělení až po jednotlivé zaměstnance.


Mozek máme všichni .....

Dostal jsem zajímavou otázku, pro koho ve firmě je CMB-W diagnostika vhodná? Zeptal jsem se jednoduše otázkou, je tady někdo, kdo nemá mozek? Majitel si pak odpověděl sám. Je pro každého, jen výsledky jsou dost rozdílné.

Mozek nerozlišuje zda-li jsem na pozici obchodníka, ekonoma, uklízečky, programátora, operátora, výrobního technologa, mistra, ředitele, plant manažera atd. Pořád je součástí nás mozek s rozličnými informacemi a vzorci chování. A s tím my pracujeme.

Výběrové_řízení.png

Školení jinak - už dost plýtvání

Díky programům Evropských fondů se u nás školí bezmyšlenkovitě. Bohužel, nikde v těchto programech není zahrnuté měření efektivity školení. Proč taky, nač měřit, bylo by vidět, že je to vyhazování financí a ztráta času. Neberte mě za slovo, plošně to neplatí. 

My jsme řekli dost - školení má dávat smysl a každý potřebuje trochu něco jiného. Tak vznikl zajímavý projekt, kde využijeme CMB-W diagnostiku a standardní téma, komunikace, vztahy, obchod atd. Nebude to standardní forma školení. Díky datům ze CMB-W diagnostiky přizpůsobíme workshop všem lidem. Skupina bude omezená do 10 osob a vždy u toho budou 2 konzultanti z naší strany. Měnit se bude pouze obsah školení.


Lidé

  • Assessment a development centra.
  • Recruitment CMB, adaptace.
  • Pravidelný systém hodnocení.
  • Analýza vzdělávacích potřeb.
  • Rozvoj a vzdělávání, koučink.
  • Identifikace syndromu vyhoření.
  • Zvyšování výkonnosti.
  • Snižování fluktuace.
  • Efektivní využívání potenciálů.
  • Meření výkonu a jiných parametrů.
Tým.jpg

Tým

  • Patřím do týmu a jakou roli mám mít.
  • Efektivita týmu a jeho potenciál.
  • Je potřeba tým oživit?
  • Jak poskládat tým na projekt.
  • Týmový rozvoj, koučink.
  • Komunikace a vztahy mezi týmy.
  • Komunikace a vztahy uvnitř týmu.
  • Motivace týmu.
  • Řízení týmu.

Firma

  • Firemní hodnoty a klima.
  • Firemní kultura a loajalita.
  • Funkce managementu.
  • Komunikační firemní toky.
  • Vztahové firemní toky.
  • Sociomapping.
  • Marketingové analýzy CMB-W.

Chcete mít jednoduchý nástroj pro firemní využití?

Nehledáme složitosti v oblasti rozvoje a vzdělávání, náším cílem je zjednodušit nástroje a poskytnout je širokému spektru uživatelů. Smyslem je úspora času, financí a efektivity. Dosahujeme toho prostřednictvím CMB-W diagnostiky a metodiky na přeprogramování strukturových vzorců v mozku.